OPIS PRODUKCJI SPŁAWIKÓW -SONDA

Jeden z czytelników zadał mi pytanie jak powstają spławiki , jak się programuje i tak dalej. Już kilka lat temu opisałem to na portalu wędkarskim. Mam do Was pytanie , czy to Was interesuje. Jeżeli tak to proszę o komentarze. Jeżeli będzie ich dostatecznie dużo , to opiszę całość procesu wraz ze szczegółami.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Czekam na komentarze i pozdrawiam czytelników DZIADEK

 

DZISIEJSZE PSTRĄGI NA PAPROCHY RELAX

Dzisiejsza ucieczka z pracy, była obfitująca w brania dużych pstrągów. Pierwsze trzy ładne pstrągi wyszły na najmniejsze paprochy RELAX w ulubionym przez nie kolorze ,, młodej kłódki” seledynowym. Czwarty z kropkowańców trafił,  jednak zmuszony byłem do wyprowadzania go do rynny , gdyż brnął w kierunku swojej kryjówki w korzeniach czarnej olchy. Zbyt długo z nim walczyłem i sprawiedliwość pozostała po jego stronie. Wrócił tam , skąd wyszedł , czyli w korzenie drzewa. Po przejściu kilkudziesięciu metrów , wpadłem po pas w bobrzą norę . Zanim się wygramoliłem , zauważyłem w oddali wyjście dużego pstrąga. Cichutko udałem się w to miejsce i po pierwszym rzucie miałem co fotografować.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Słonecznie i zimno.

Po kilkunastu minutach miałem na haku kolejnego pstrąga zapewne około 40 centymetrów. Ten wypiął się dość szybko. Dalej szukałem choćby maleńkiej rynienki w pobliżu dużych drzew, których korzenie wrastają w wodę. Znalazłem i cierpliwość została wynagrodzona. 43 centymetry  mięsa, szybka sesja fotograficzna i rybka do wody. Piękny szeroki pstrąg o ciekawym srebrzystym ubarwieniu. Sprzęt jak ostatnio , więc nie opisuję.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Muszę koniecznie , zrobić sobie wysięgnik do aparatu fotograficznego , gdyż robiąc sobie samemu zdjęcia tych dużych ryb nie obejmuje.

Pozdrawiam czytelników DZIADEK