TRZY LATA BLOGA W STATYSTYKACH.

Trzy lata przekazywania wiedzy, dzielenia się z czytelnikami doświadczeniem wędkarskim i życiowym. Czy to co robię ,ma sens ??? TAK !!!! To odpowiedź , która się sama nasuwa na usta. Dzięki Waszym komentarzom , poznałem Wasze bolączki i nurtujące Was problemy  dotyczące wędkarstwa. Nie zawsze byłem w stanie wszystkim odpowiedzieć w sposób wyczerpujący, za co serdecznie przepraszam. Życie jednak ma wiele składowych i 24 godziny w trakcie jednej doby trzeba umieć zagospodarować. Czasami nie mam i ja wpływu na zamiary, życie zawsze pisze scenariusz po swojemu. Poznałem wielu wspaniałych ludzi osobiście , jak choćby Andrzeja z Brukseli i Waldka , który wykonał wspaniałą nową stronę internetową firmy Vimba – zapraszam czytelników na tą nową stronę , z której wyjdziecie na wszystkie kanały , gdzie można odnaleźć DZIADKA i jego publikacji media. Starałem się dozować Wam wiedzę w sposób umiarkowany , gdyż musicie też mieć czas na weryfikację wiedzy i zderzenie z praktyką.

Ogółem przez trzy lata było 1068794 odwiedzin.

Najlepszy dzień to 24 kwietnia 2016 roku, tego dnia było 2048 wizyt.

Najpopularniejszy dzień to niedziela.

Najpopularniejsza godzina to 20,00.

Ogółem było 286524 gości z prawie wszystkich kontynentów.

Ja przez te trzy lata opublikowałem 582 wpisy.

Napisaliście wiele komentarzy i pytań , wraz z moimi odpowiedziami było tego 2317 komentarzy.

Tak w telegraficznym skrócie , mogę Wam przedstawić tylko statystyki.

Treść i wiedza moich wpisów niech zawsze Wam towarzyszy i prowadzi przez wędkarskie życie .

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pozdrawiam czytelników DZIADEK

4 myśli nt. „TRZY LATA BLOGA W STATYSTYKACH.

  1. Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia z całego serca życzę Państwu, by był to czas wyjątkowy, spędzony wśród najbliższych osób, pełen miłości i zrozumienia,

  2. Dziekuje za mile slowa. Ja tez czuje sie dumny ze znajomosci z Darkiem i jego zona Mariola. Korzystajac z okazji przekazuje Darkowi, Marioli i wszystkim czytelnikom bloga zyczenia Zdrowych, Spokojnych i Rodzinnych Swiat oraz Szczesliwego i Pomyslnego Roku 2017.
    Andrzej z Brukseli

Skomentuj

