NAJWIĘKSZY W POLSCE SKLEP WĘDKARSKI – ,,RYBKA ” W LUBLINIE

Kiedyś pisałem o tym sklepie , teraz wracam do sklepu którego właścicielem jest mój serdeczny kolega Jarek Blicharz. Nowa siedziba sklepu i od razu największy sklep wędkarski w Polsce o powierzchni 1100 metrów kwadratowych. Jeszcze jarek wraz z pracownikami pracuje nad rozstawieniem towarów ale już wspomniał mi , ze zaczyna mu brakować miejsca. Zanim obejrzycie zdjęcia, które dzisiaj zrobiłem powiem , że są przygotowane działy tematyczne , szeroka oferta łodzi zarówno laminatów jak i aluminiowych, bogata oferta namiotów karpiowych , nowy dział myśliwski z bronią pneumatyczną . Trudno wymieniać wszelkie potrzebne akcesoria i sprzęt wędkarski jest w ofercie sklepu ,,RYBKA”. Zapewne jeszcze miesiąc dwa do pełnego uporządkowania tematycznego poszczególnych stoisk, ale robi wrażenie nawet to co jest teraz. Popatrzcie i oceńcie.

To tylko namiastka tego co można kupić, oczywiście sa też produkty mojej firmy czyli VIMBA.

Pozdrawiam czytelników DZIADEK

Skomentuj

