MIKADO Z NOWYM LOGO ORAZ HIPER NOWOŚCIAMI SPRZĘTOWYMI

Miałem przyjemność oglądania czołówki filmowej , obrazującej genezę powstania nowego logo firmy MIKADO.

POWIEM WAM ROBI WRAŻENIE !!!!!

Podczas pobytu w firmie MIKADO , przerzuciłem stertę nowości sprzętowych, które prezentował mi prezes Wojciech Kurowicki , a Pani dyrektor działu marketingu i reklamy Agata Wiśniewska przedstawiła nową strategię prezentacji wizualnej firmy MIKADO. Będzie nowa strona internetowa z bardziej przystępnym katalogiem podzielonym na działy, będzie nowa prezentacja sprzętu wędkarskiego i wiele innych ciekawych rozwiązań marketingowych.

Koleżanki i koledzy od teraz oczy przyzwyczajajcie do tego znaku !!!

Nowości sprzętowe zadowolą każdego miłośnika wędkarstwa od morza do górskich rzek.

Pozdrawiam czytelników DZIADEK

6 myśli nt. „MIKADO Z NOWYM LOGO ORAZ HIPER NOWOŚCIAMI SPRZĘTOWYMI

  1. Jak z cenami ?

    Piotr

    06.10.2017 9:07 AM „Dariusz Ciechański” napisał(a):

    > dziadek59 posted: „Miałem przyjemność oglądania czołówki filmowej , > obrazującej genezę powstania nowego logo firmy MIKADO. POWIEM WAM ROBI > WRAŻENIE !!!!! Podczas pobytu w firmie MIKADO , przerzuciłem stertę nowości > sprzętowych, które prezentował mi prezes Wojciech Kur” >

Skomentuj

