HACZYKI I ŚRUT WĘDKARSKI OD MATCHPRO

Trwające uzupełnianie swojego sprzętu poprzedziłem zamówieniem w firmie Match PRO , którą prowadzi mój młodszy kolega Krzysztof Kałużny. Szybko rozwijająca się Polska firma i marka wędkarska , znalazła już wśród zawodników wielkie uznanie. Firma Krzysztofa jest jednocześnie wyłącznym przedstawicielem włoskiej firmy MILO. Wśród oferowanych produktów są haczyki , które cenię za jakość i niepowtarzalność utrzymywaną przez kilkadziesiąt lat !!!! Tak , tak to już tyle lat minęło od chwili pojawienia się ich na rynku. Łowię tymi haczykami a w zasadzie trzema modelami.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Model T143 stosuję głównie podczas łowienia odległościówką i bolonką oraz czasami podczas łowienia zestawem skróconym na rzece. Model R287 to tak zwany SODE – jest to podstawowy model stosowany podczas połowy wędką z zestawem skróconym. Trzeci z modeli stosowany przez DZIADKA to R113 typowy uklejowy, do szybkościowego połowu ryb , bardzo często podczas połowu batem przy bardzo dobrych braniach. Widoczny na fotografii zestaw śrutów MatchPRO , to moim zdaniem po wspominanym kiedyś dużym zestawie MAVERA najlepszy obecnie na rynku śrut do budowania zestawów. Choć nie wędkuję tak często , jak w czasach gdy byłem czynnym zawodnikiem , jednak podczas szkoleń młodzieży zużywam go znacznie więcej. Zapewne jeszcze nie raz spotkacie się z opisywanymi produktami , w czasie gdy będę opisywał szczegółowe budowanie zestawów. Dodam , że Krzysztof zaproponował mi testowanie zanęt MatchPRO , których premiera zbliża się wielkim krokami. Oczywiście przystałem na tę propozycję i wszelkie wiadomości będę opisywał wraz z komentarzami na swoim blogu.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dostałem też odzież wędkarską firmy MatchPRO , za  którą oraz haczyki i ciężarki bardzo dziękuję i pozdrawiam firmę i jej prezesa.

Pozdrawiam czytelników DZIADEK

Dodaj komentarz